...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

دوست داشتنت ...

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم,بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم میخواهمت وقتی میخواهمت,بلد نیستم نخندم وقتی با توام,حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی بلد نیستم جز دوست داشتن


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه... شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:38


چشمانت راببند...
دستت را سمت چپ سینه ات بگذاز...
حس میکنی؟!
این است ضربان زندگی من....

;')
خیلی دوستت دارم عشقم خیلی زیاد دورت بگردم هستی من نفسم دارو ندارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد