...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

تو روز دیگری هستی....

امــــروز

به پـایـان می رسـد

از فردا برایــم چیزی نگــو !

مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست "

فقــط می گــویم

" تو روز دیــگری هســتی "

تــو

فردایــی

همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!



عشق خدا....

می گویند: 

عشق خدا 

به همه یکسانَ ستــ 

ولی من می گویم: 

مرا بیشتر از همه 

دوستــ دارد 

وگرنهـ 

بهـ همهـ 

یکی مثل تو می داد... 



بهترین اتفاق....

عـــــــ ـــــــاشقانه هایم

تـــــمامی ندارد!

وقتی تـــــــــــــــو

بـــــهــــترین

\\\"اتــــفـاق\\\"


زندگــــــی ام هــستـــی...

 


            

دوستت دارم ...


دوستت دارم

به اندازه تمام قلبم

آنقدرکه دیگرجایی برای هیچ احساسی باقی نمانده است

فقط عشق است و دوست داشتن

فقط تویی و تویی تو

همیشه با تو هستم ...

برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستماگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،

هر جا که باشی!.....


دوری تــــــــو ...


همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب

غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست

عشق ...

تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت

برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …


شکر خدایی ...


شکرخدایی که تورابرای من

     ومن را برای توآفرید

          آغوشت را مأوای آرامشم قرارداد

               وضربان قلبت را صدای لالایی شبانه ام

                    شکرخدایی که عشقت را درقلبم شعله ورکرد

                         ویادت را درخاطرم همیشه زیبا نمود

                              شکرخدایی که مرا ازعطرتنت مست کرد

                         تادرآسمان زندگی با یاد تو عاشقانه پروازکنم

                    شکرخدایی که برای رسیدن به آرامش

               چشمانت را به من هدیه کرد   

          ودردوری و دلتنگی تنها مرهم

     دل آشفته ام را صدای توقرارداد

شکرخدایی که عشق تورا دردلم قرارداد

می خواهم ...

می خواهم...

اونقدر خودخواهانه بغلتـــــــــ کنم...

که جای ضربان قلبمــــ روی تنتـــــــــــــــــ بمونه


گاهی...

گاهی

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ

ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ

ﻧﮕﺎﻫﺶ میکنی

ﺍﺷﮑﺎﺕ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ میشه...

ﺗﻮی ﺩلت میگی

ﻧﺒﺎشی

ﻣﯿﻤﯿـــــﺮﻡ...


همیشه باش...