...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!
...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

...ღღMღღعشقولانهღღMღღ...

!!!صبرت که تمــــــوم شد نـــــرو ... معرفت تازه از اینجــــــــا شـــــــــروع میشه!!!

بی تو...

چقدر قشنگه با عشقت

تا سرحد مرگ دعوا کنی!!!

بعد آخره شب بیاد از پشت بغلت کنه و بگه:

ی موقع فک نکنی میخوام آشتی کنما...!!

فقط بی تو خوابم نمیبره..!!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا ... شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:32

دوستت دارم
باتمام احساس ام
دوستت دارم
به اندازه دلتنگیهای عاشقانه ام
دوستت دارم
عمیق ترازبیقراریهایم
دوستت دارم
دوستت دارم


خیلی خیلی خیلی دوست دارم عشق اول و آخر من...

حــَتی وآسِ یِ لحظه جـآیِ پآهآت گم نمیشـه. .

هرچی کِ سرم شلوغ شـُد جآیِ خآلیت پر نمیشه . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد